Obchodní podmínky
I. Úvodní ustanovení a účel všeobecných obchodních podmínek
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy vznikající mezi
Poskytovatelem – Mgr. Ing. Simona Cibulková, IČO 08419531, se sídlem Konětopy 73, Louny, 44001
(dále jen „Poskytovatel“)
a jeho zákazníky (dále jen „Klient“), a to při poskytování služeb a prodeji zboží prostřednictvím webu https://icestajecil.cz (dále jen „Web“).
Tyto VOP tvoří nedílnou součást každé smlouvy uzavřené mezi Poskytovatelem a Klientem (dále jen „Smlouva“).
Odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před zněním těchto VOP.
Uzavřením Smlouvy Klient potvrzuje, že se s VOP seznámil, souhlasí s nimi a bude je dodržovat.
Smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
II. Definice pojmů
Pojem | Význam |
---|---|
Poskytovatel | Výše uvedený podnikatel provozující Web |
Klient | Osoba, která uzavře s Poskytovatelem Smlouvu. Klientem může být spotřebitel i podnikatel. |
Produkt / Služba | Digitální obsah (např. itineráře na míru, e-booky), konzultace, zprostředkované zájezdy či hmotné zboží nabízené na Webu |
Objednávka | Návrh Klienta na uzavření Smlouvy, učiněný prostřednictvím webového formuláře nebo jiného prostředku komunikace na dálku |
Digitální obsah | Data vytvořená a dodaná v elektronické podobě (PDF, DOCX, JPG, MP4, aj.) |
Rozhodné právní předpisy | Občanský zákoník, zákon o ochraně spotřebitele a příslušné předpisy EU |
III. Objednávka a uzavření smlouvy
Proces objednávání
Klient vyplní objednávkový formulář na Webu a potvrdí jej tlačítkem Odeslat.
Před odesláním má možnost zkontrolovat a opravit vložené údaje.
Potvrzení objednávky
Poskytovatel potvrdí přijetí Objednávky e-mailem. Doručením potvrzení je Smlouva uzavřena.
Poskytovatel si vyhrazuje právo žádat dodatečné ověření Objednávky (telefonicky / e-mailem).
Smlouvy se uzavírají v českém jazyce a archivují se v elektronické podobě; Klient k nim nemá přístup.
IV. Cena produktů a platba
Ceny uvedené na Webu jsou konečné. U hmotného zboží může být cena navýšena o poštovné, o čemž je Klient informován před odesláním Objednávky.
Způsoby platby:
bankovní převod (faktura s pokyny zašleme e-mailem),
online převod,
online platba kartou.
Cena je splatná do 7 dnů od potvrzení Objednávky, není-li uvedeno jinak.
Produkt / Služba je dodána až po úplném zaplacení ceny.
Zjevná cenová chyba nezakládá povinnost Poskytovatele Produkt za takovou cenu dodat.
V. Dodací podmínky
A) Hmotné zboží
Dodání do 14 dnů prostřednictvím dopravce zvoleného Klientem.
Riziko škody přechází na Klienta převzetím zásilky.
B) Digitální obsah
E-booky, checklisty apod. – doručení e-mailem (příloha / odkaz) do 3 pracovních dnů od připsání platby.
Itineráře na míru a zakázkový obsah – termín je dohodnut individuálně v potvrzení Objednávky.
C) Konzultace
Online přes Google Meet / Zoom / Whatsapp / telefon podle dohody; osobní konzultace na místě určeném ve Smlouvě.
VI. Digitální obsah – funkčnost & autorská práva
Pro plnou funkčnost souborů PDF/DOCX je nutný software schopný tyto formáty otevřít (např. Adobe Reader, MS Word).
Veškerý obsah je chráněn autorským právem. Klient získává nevýhradní licenci pro vlastní potřebu; bez písemného souhlasu Poskytovatele nesmí obsah dále šířit.
Porušení licence zakládá právo Poskytovatele na okamžité znepřístupnění obsahu a náhradu škody.
VII. Odstoupení od smlouvy
Situace | Lhůta | Postup |
---|---|---|
Hmotné zboží | 14 dnů od převzetí | Zašlete oznámení o odstoupení (viz. Formulář), zboží vraťte do 14 dnů. |
Digitální obsah / online služby | Nelze odstoupit po úplném poskytnutí obsahu, pokud s dodáním Klient předem souhlasil. | |
Konzultace | Termín lze jednou změnit nejpozději 24 h předem. |
Poskytovatel může odstoupit při nezaplacení ceny či nepřevzetí zboží.
VIII. Záruka, reklamace, odpovědnost
Na hmotné zboží se vztahuje zákonná odpovědnost za vady a záruka 24 měsíců, nestanoví-li popis produktu jinak.
Reklamaci uplatníte e-mailem na simka zavinac icestajecil.cz (nebo písemně na adresu sídla). Přiložte fakturu, popis vady a navrhované řešení.
Poskytovatel vyřídí reklamaci do 30 dnů a vystaví písemné potvrzení.
Odpovědnost se nevztahuje na vady způsobené nesprávným užíváním, údržbou či zásahy Klienta.
IX. Vyřizování stížností, mimosoudní řešení sporů
Stížnosti zasílejte prostřednictvím kontaktního formuláře.
Dohledové orgány:
Živnostenský úřad příslušné obce,
Česká obchodní inspekce – www.coi.cz, e-mail: adr@coi.cz,
ÚOOÚ (ochrana osobních údajů).
Spotřebitel může využít platformu EU ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
X. Ochrana osobních údajů
Zpracování osobních údajů se řídí Zásadami ochrany osobních údajů dostupnými na https://icestajecil.cz/gdpr.
XI. Cookies
Web používá soubory cookies k měření návštěvnosti, přizpůsobení obsahu a reklamě. Podrobnosti a možnost změnit nastavení najdete v Politice cookies.
XII. Formuláře
Formulář pro odstoupení od smlouvy
https://icestajecil.cz/formular-pro-odstoupeni-od-smlouvy/
Formulář pro uplatnění reklamace
https://icestajecil.cz/formular-pro-uplatneni-reklamace/
XIII. Změny VOP & salvátorská klauzule
Poskytovatel může VOP jednostranně měnit; nová verze je zveřejněna na Webu a je účinná dnem zveřejnění, pokud není stanoveno jinak.
Pokud by některé ustanovení VOP bylo neplatné či neúčinné, zůstávají ostatní ustanovení platná. Strany nahradí neplatné ustanovení ustanovením platným, které nejlépe odpovídá původnímu smyslu.
XIV. Závěrečná ustanovení
Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 5.5.2025 a nahrazují všechna předchozí znění.
Klient souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku.
Právní vztahy neupravené těmito VOP se řídí právními předpisy ČR.
V Praze dne 5.5. 2025
Simona Cibulková